Fredag

Idag är det fredag, yay! Vi började tidigare idag, vi brukar börja 9.15 men vi började 8.30 idag. Det var för att det var en avslutningskonsert idag. Den var bra. 

På biologi fick vi städa och tömma salen. Dom gör om jätte mycket på vår skola och ska ändra typ allt. Vi kommer behöva bytta skåp och salar. Men på biologi fick vi även sluta mycket tidigare. Jag städade dock aldrig på lektion för jag gömde mig i ett skåp.

Efter skolan åkte jag, min pappa och bror och köpte lite fin kläder till bröllopet i sommar. Jag köpte bara en vit skjorta och en svart skjorta och ett bara svarta byxor. 

Senare på kvällen pratade jag med min internetkompis Sonya på telefon för första gången. Det var super kul att få höra hennes röst och faktiskt veta hur hon låter. Jag fick också höra henne säga lite saker på ukranska och hon fick höra mig prata lite svenska. Vi pratade nästan 1 timme. Det var ju lite nervöst och pinsamt. Det var lite svårt att förstå vad den andra sa ibland för vi har så olika dialekter på engelska och är vana vid olika. 


Kommentera här: